Thanks for visiting! HaVe Fun N HaPpY Go LucKy!!! Don'T ForGet To Be OnE oF My FoLLoWerZ

Monday, April 19, 2010

5 Tips cara MENIPU DALAM CINTA!

AIIK?? Biar betul!!! Hehehe, jangan terkejut! Artikel Diana kali untuk you all relax-relax, santai dan bergelak-ketawa. Seriuos Diana bagitahu, selalu boring gak kan. So, this time Diana buat kelainan!

Instead of 5 tips mengenal PENIPU…I changed to 5 tips cara MENIPU totally opposite view!!, Kira dari perspektif si penipu la ni

=======================================

Tips ni hanyalah untuk mereka yang tidak berhati perut dan hanya boleh digunakan kepada orang yang tersayang … Kalau ada rasa belas kesihan dan tak sampai hati Diana sarankan berhenti membaca sekarang (hehe)… So ready? Tetapkan hati busuk you all tu dengan penuh focus kepada menipu sehingga menyakitkan hati si dia yang you all sayangi okey ;)

1. – Berikan alasan letih sangat untuk berjumpa…cakap la demam ke, sakit belakang ke, mengantuk ke. Dan kalau cakap demam, ada reason seperti makan ubat yang boleh buat you all rasa nak tidur je. Haaa…barulah kita mudah menipu dan boleh ada skandal. Ianya akan lebih mudah dilakukan jika orang tersayang you all tu you all anggap bodoh! Selalu-selalu buat begitu, sehingga si dia percayakan you, maka you all punya masa untuk keluar dengan orang baru… .Mudahkan? :lol:

2. – Apabila you all keluar pastikan yang you all hanya keluar berseorangan. Jangan jadi bangang dengan menggunakan nama adik beradik atau sahabat handai kononnya mereka bersama you all. Susah nak menipu macam tu beb... Selalu berseorangan walaupun waktu you all tidak skandal. Cara ini you all dengan mudah memperbodohkan si dia yang you all sayangi. Kononnya, you all selalu keluar sorang-sorang je. Bila dah tiba masa, you all boleh main dengan skandal you all dengan aman. wakakaka!!

3. – Sekiranya you all mempunyai kekasih dan you all mahu mempunyai kekasih sorang lagi, lebih baik salah seorang mesti berada outstation! Haaa…baru senang nak tipu. Nak jumpa pun susah kan, sebab duduk jauh... Jadi, bila berjauhan, you all boleh focus kepada sorang-sorang. Hehehe, kena cari kekasih outstation la kan, kerana kekasih outstation ni pun selalunya percaya pada cinta jarak jauh jadi, cukup mudah untuk kita pasang dua. Yang penting, selalulah cakap kepada mereka, “I hanya sayang you sorang saja walaupun you berada jauh dari I” hahaha :lol:

4. – Dating MESTI diluar bandar beb! Untuk mengelakkan dari diketahui kekasih, tunang, boyfriend, girlfriend atau suami/isteri you all. Anggap saja dia orang yang tak ada otak dan perasaan. Jadi ianya lebih mudah untuk you all lakukan penipuan ni tanpa rasa bersalah. Well... Lagipun, telah lama perangai jahat menipu ni berdarah daging dalam diri you all, kan... Kalau nak rasa kesian, boring la. Kita kena brutal, buat jahat habis-habisan! wakaka :lol:

5. – Mesti sentiasa dan pandai buat cerita sedih atau ada penjelasan cerita sekiranya ditanya! Jangan jawab “nanti I cerita” – “Nanti I call back and explain!” — itu jelas sangatlah you all menipu!! Adoi…kena seriuos, confident dan mata tu kena pandang straight. Barulah bijak menipu... Ini, mata pun takut ditenung, cerita pun banyak lubang, cakap pun terketar-ketar…adoi!! Cara macam tu hanya dilakukan oleh orang bebal dan tak berotak yang nak menipu tak pandai. Kita mesti sediakan awal-awal penjelasan panjang, barulah semalaman kita dapat menipu dengan hati yang tenang. Barulah sampai hati kita menipu dia yang disayangi.

p/s: INGAT!!!K ena hati-hati bila mahu menipu... JANGAN MENIPU SI PENIPU BESAR! Sure punyalah you all akan tertangkap, good luck! :lol:

==========================================

:D Wakakaka… so funny kan huhuhu, jahatnya Diana ni…Well, Itulah kan hehehe, jika tak pernah menipu tu jangan mulakan... Jika you all mulai sekali menipu, you all akan ketagih menipu sehinggayou all akan jadi seperti orang yang tak berpelajaran, seperti drug eddict yang menipu buta.

Sehingga you all rasa dan fikir semua orang bodoh, walhal you all yang sudah menjadi terlalu bodoh kerana terlalu banyak menipu. Takkan lah you all mahu meletakkan level anda setaraf pelacur chowkit dan penagih dadah yang menipu bodoh tanpa sebarang sebab?

Anyway, entry ni juga untuk you all semua yang mengenali karektor penipu di sekeliling you all. Dan jangan terpedaya dengan wajah yang bersih, tampan atau lawa. Hehe, interesting kan, dari perspektif berbeza kui! Kui! Kui!…yang penting…

”JANGAN MULAKAN perhubungan cinta atas dasar penipuan, you all akan kehilangan dirinya dan you all sendiri. Wajah cantik you all bertukar hodoh, dan you all akan kesunyian selama-lamanya!”

0 comments:

Post a Comment

Snow Link Welcome

Saving CB