Thanks for visiting! HaVe Fun N HaPpY Go LucKy!!! Don'T ForGet To Be OnE oF My FoLLoWerZ

Tuesday, December 7, 2010

Jadilah Seperti Patrick Star ~~ Seriously!!

 ~Diana tak minat sangat cerita Spongebob Squarepants~



bca sampai habis tauu ..
Seorang Patrick Star adalah seekor bintang laut yang merupakan sahabat SpongeBob Squarepants. Walaupun sering kali tak berkonsentrasi dalam apa-apa pun percakapannya and selalu salah faham, Patrick adalah sahabat yang baik. Betul!!! Setiap pagi Patrick akan berdiri di luar rumahnya untuk berkata "Hai SpongeBob"kepada SpongeBob yang akan pergi ke tempat kerjanya di Krusty Krab dan Patrick akan terus berdiri di luar rumahnya sampai SpongeBob pulang dari tempat kerjanya untuk bermain berdua.

Dialog-dialog antara Patrick dan SpongeBob walaupun kadang-kadang nampak bodoh, tapi terkadang mampu mengandungi mesej yang sangat dalam. Some maybe-cool-examples:

1.Spongebob: Apa yang biasa kau lakukan bila aku pergi?
Patrick: Menunggumu kembali.

2.Saat SpongeBob menjadi kaya dan melupakan Patrick dan akhirnya teman-teman SpongeBob pergi dari SpongeBob,
SpongeBob memohon kepada Patrick, dan Patrick berkata:

"Kalau wang mampu membuat aku melupakan sahabat terbaikku, maka aku lebih memilih untuk tak ada wang sama sekali'' -Hmmm-

3.Saat Patrick difitnah mencuri jaring ubur-ubur cool milik SpongeBob, Patrick berkata:"Tak apa kawan. Aku mungkin hanya bintang laut yang hodoh. Lebih baik aku pergi dari Bikini Bottom. Ini, turunkan barang-barang aku. Tapi aku tak pernah mengambil jaring mu kawan.

"Patrick mengajar kita mengenai makna persahabatan yang tak lekang oleh waktu.Alangkah great-nya, sesekali disaat y'all mendampingi adik-adik y'all, atuk y'all, nenek y'all, pak cik-makcik menonton caroon SpongeBob SquarePants, y'all menyelipkan mesej tentang persahabatan yg dicontohkan oleh Patrick. Dan tentunya mesej setiap manusia dan makhluk ciptaan Tuhan yang lain mempunyai kelebihan yang layak dicontoh oleh sesamanya.

ThIs is Someone's Patrrick n she/he l0vE It ~~ 
Yeahh dapat seluar baru .. !! spongebob bagi emm hah korang apa tengok-tengok..!! Nak curi kaa .. ??! Jagan harap!! Buuu ~~

0 comments:

Post a Comment

Snow Link Welcome

Saving CB