Thanks for visiting! HaVe Fun N HaPpY Go LucKy!!! Don'T ForGet To Be OnE oF My FoLLoWerZ

Tuesday, June 29, 2010

Individu yang Boleh Aku Harapkan...

Apabila masalah tiba-tiba berlaku,
Apabila sesuatu yang buruk terjadi,
Semangat aku akan terus berkurang,
Sehingga terasa seperti aku berada di bawah,
Menyebabkan aku menjadi begitu sedih.

Apabila aku mencari tempat untuk menjadi lebih tenang,
Seseorang akan tiba-tiba berada dalam ingatanku,
Seseorang yang akan sentiasa menyokong diriku
dan memiliki kata-kata yang menyenangkan hatiku.

Dia individu yang menjadikan aku lebih tenang dari yang biasa,
Individu yang akan bantu menyelesaikan masalahku,
Dia penyebab matahari bersinar dengan lebih cerah,
Dia, individu yang mengembalikan semangatku yang hilang.

Dia individu yang membawa aku ke jalan yang lebih lurus
dan membantu aku ketika berada di jalan yang bengkang-bengkok,
Dia, individu yang sentiasa menjadikan hariku lebih bermakna
dan INDIVIDU tersebut adalah MAMA, ibuku yang tercinta.

I will always love you forever...

~Nuur Diana Syuhada (Admin of iDianaZone)


p/s: Diana wat sajak yang tak la OK sangat ni untuk mama Diana yang sekarang ni dalam kesedihan dan ada banyak masalah... Adik tak dapat bantu mama.. Maafkan, adik... Adik harap mama akan happy lepas baca sajak yang tak seberapa ni...

0 comments:

Post a Comment

Snow Link Welcome

Saving CB